Відокремлений структурний підрозділ "Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"

Відокремлений структурний підрозділ "Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"

вул. Чуднівська, 101, м. Житомир, Україна, 10005, (0412)24-25-33, vsp.ztefk@gmail.com
(0412)24-25-34; +38(096)8621672(viber, telegram)
Директор: Губарєв Григорій Леонідович


НОВИНИ

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31   32   33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98

НАГОРОДА ЗНАЙШЛА ГІДНИХ. Урізноманітнення форм роботи значно підвищує мотивацію навчальної діяльності студентів, вдосконалює освітній процес, створює атмосферу творчості, реалізується принцип доступності. Особливе місце серед вдалих форм активізації пізнавального інтересу займають інтелектуальні змагання і предметні олімпіади. Саме під час останніх здобувачі освітніх послуг розвивають творчий потенціал, демонструют – далі...

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ ІНТЕНСИВ ВІД ВИКЛАДАЧІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН. Профорієнтаційна робота сприяє цілеспрямованому розвиткові здібностей і талантів людини, зростанню її професіоналізму, працездатності, збереженню здоров’я і виступає одним із найважливіших елементів державної політики у сфері соціального захисту та зайнятості населення. Така діяльність забезпечує ефективне використання трудового потенціалу особи, спри – далі...

«Волонтерство від А до Я». Психологом коледжу Наталією ТЕМНЕНКО організовано тренінг , що реалізовується молодіжним центром Житомирщини kreativ_space (створений ГО Інститут Креативних Інновацій за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), метою якого є розвиток волонтерства серед студентської молоді, формування соціальної відповідальності у молоді.Тренер kreativ_space Анастасія презентувала в і – далі...

ІСТОРИЧНИЙ КІНОЗАЛ ДІЄ. Кіно можна без перебільшення назвати мовою ХХ століття. До кінця сторіччя картинка, що рухається і звучить, яка надходить чи по телебаченню, чи через комп’ютерну мережу, стала головним носієм інформації (політичної, комерційної, наукової, естетичної). Однієї з відмітних рис культури XX ст. є розширення сфер її впливу на людей через засоби масової комунікації, такі, як радіо, кіно, телебаченн – далі...

ОЛІМПІАДНИЙ СІЧЕНЬ. Олімпіади посідають вагоме місце в освітній підготовці здобувачів освітніх послуг. Адже вони як вид змагання є відмінним розумовим поштовхом до набуття нових навичок. Користь проведення таких інтелектуальних батлів полягає у якісній підготовці, яка є дієвим способом узагальнення знань, що впливає на подальший результат. Участь в олімпіадах не тільки розширює кругозір та покращує абстрактне та лог – далі...

БІБІЛІОТЕЧНИЙ УРОК «УКРАЇНСЬКА ІСТОРІЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ДЖЕРЕЛ». Рівень інформаційної культури сучасної людини можна визначити як усвідомлення своїх потреб, знання загальнодоступних джерел інформації, уміння користуватися цими джерелами, шукати й знаходити їх. Не лише важливо вміти правильно оцінити одержані відомості, використати їх, зберегти, переробити відповідно до своїх потреб, а при необхідності передавати для кол – далі...

КРАЄЗНАВСТВО ЗА ПОКЛИКОМ ДУШІ: ТВОРЧА ЗУСТРІЧ ІЗ ГЕННАДІЄМ МАХОРІНИМ. 31 січня 2023 р. читальна зала бібліотеки коледжу в черговий раз стала місцем зустрічі небайдужих до історії малої Батьківщини студентів, викладачів, бібліотекарів і представників громадськості. Відомий житомирський краєзнавець, доктор історичних наук Геннадій Леонідович Махорін, який завітав до книгозбірні, запросив усіх, хто цікавиться вітчизнян – далі...

«ВЕЛИКА ІСТОРИЧНА ГРА». В рамках тижня циклової комісії гуманітарних та природничих дисциплін , викладачем суспільних дисциплін Войналович Т.С. було проведено історичний батл між групами П-14 та П-18. Метою проведення заходу є: виховувати почуття патріотизму, громадянськості, свободи, демократизму; розвивати хронологічні, просторові, інформаційні, мовленнєві, логічні, аксіологічні історико – предметні компетентності – далі...

МИСТЕЦЬКИЙ КВЕСТ «РІЗДВО ОЧИМА ХУДОЖНИКІВ». Проблема особистісного розвитку в сучасній освіті має особливе значення та опирається на ґрунтовні знання, уміння взаємодіяти, творчість, мобільність. Навчальна пізнавальна діяльність відбувається зазнаючи впливу певних спонукань і стимулів, які складають рушійні сили пізнавальної активності здобувачів освітніх послуг. А розвиток конкретних нахилів і здібностей, який сприя – далі...

ОБЛАСНИЙ КРУГЛИЙ СТІЛ «ПАМ’ЯТЬ ПРО ГОЛОКОСТ – НАШ СПІЛЬНИЙ ОБОВ’ЯЗОК». Історична пам’ять – потужна й нічим не замінна частина духовного потенціалу нації, смисложиттєвий компонент націє- і державотворення, основа історичної свідомості соціуму. А потурбуватися про те, щоб ірраціоналізація, свідомі перекручення і політичні маніпуляції не ставали на заваді раціональному сприйняттю минувшини, покликана історична наука. В – далі...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31   32   33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98

© 2016, 2024, Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж.