Відокремлений структурний підрозділ "Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
вул. Чуднівська, 101, м. Житомир, Україна, 10005, (0412)24-25-33, vsp.ztefk@gmail.com
(0412)24-25-34; +38(096)8621672(viber, telegram)
Директор: Губарєв Григорій Леонідович
Спеціальність «Підприємництво, торгівлі та біржова діяльність»
Освітньо-професійна програма «Товарознавство квітів та флористика»
Код спеціальності | 076 |
Передумови | На базі 9-х та 11-х класів |
Форма навчання | Денна форма навчання |
Термін навчання | На базі 9-х класів - 2 роки 10 місяців
на базі 11-х класів - 1 рік 10 місяців |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність: | 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Освітньо-професійна програма | Товарознавство квітів та флористика |
Освітньо-професійний ступінь | фаховий молодший бакалавр |
Актуальність професії
Товарознавець-флорист - це професіонал- консультант, фахівець-експерт з орієнтування у розмаїтті квіткової продукції, анатомічних і морфологічних ознак якості готової продукції живих та зрізаних квітів, горщикової продукції, декоративної зелені, споживних властивостях флористичної продукції. Саме тому професія товарознавця-флориста є на сьогодні дуже актуальною, а у майбутньому фахівці даної професії володітимуть великими перспективами під час працевлаштування.
Перспективність професії:
Потреба у товарознавцях-флористах, декораторах, експертах з флористичної продукції не є рідкістю, в нашій країні та закордоном вона досить поширена. Вже кілька років на ринку праці спостерігається попит на представників професії товарознавця-флориста. Професійні знання, набуті під час навчання товарознавець-флорист може реалізувати у митній, дизайнерській та комерційній діяльності. Товарознавець-флорист поступово піднімається по кар’єрних сходах і може стати головним менеджером у флористичній справі.
- досконало володіти методами оцінки якості товарів;
- знати сучасні методи та прийоми маркетингу і менеджменту;
- бути ознайомленим з відомими брендами товарів країн світу тощо;
- орієнтуватися в різномаїтті квіткової продукції;
- визначати ступінь декоративності;
- знати сучасні напрямки завезення, вирощування, транспортування та зберігання української та імпортної квіткової продукції;
- знати основні хвороби квітково-декоративних рослин та методи боротьби з ними.
Спеціальні дисципліни, які вивчають студенти:
- Товарознавство квітів
- Товарознавство непродовольчих товарів
- Товарознавство продовольчих товарів
- Комерційна діяльність
- Декоративна флористика
- Мистецтво квіткового дизайну
- Озеленення інтер’єрів та засоби просторового середовища
- Організація і технологія торговельних процесів
- Основи маркетингу
- Біржова діяльність
- Бухгалтерський облік
- Сенсорний аналіз
- Економіка торгівлі
Працевлаштування фахівців з товарознавства квітів та флористики:
- на підприємствах роздрібної та гуртової торгівлі;
- у сфері посередницьких послуг;
- в підрозділах постачання та збуту;
- у різних галузях виробництва;
- у торгово-промислових палатах;
- в експертних організаціях, бюро;
- у митних брокерських конторах;
- на підприємствах, що є учасниками зовнішньо-економічної діяльності.
Посади, які можуть займати фахівці з товарознавства квітів та флористики:
- товарознавець - флорист;
- товарознавець - декоратор;
- товарознавець-декоратор урочистих подій;
- товарознавець-декоратор інтер’єру;
- ландшафтний дизайнер-товарознавець;
- товарознавець-спеціаліст з імпортної квіткової продукції;
- товарознавець-організатор ринку флористичних товарів;
- товарознавець-експерт з флористичної продукції.
© 2016, 2024, Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж.