Відокремлений структурний підрозділ "Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
вул. Чуднівська, 101, м. Житомир, Україна, 10005, (0412)24-25-33, vsp.ztefk@gmail.com
(0412)24-25-34; +38(096)8621672(viber, telegram)
Директор: Губарєв Григорій Леонідович
Якісна освіта за перспективною та сучасною
спеціальністю «Маркетинг» є запорукою твого успіху!
МАРКЕТИНГ
Код спеціальності | 075 |
Передумови | На базі 9-х та 11-х класів |
Форма навчання | Денна форма навчання |
Термін навчання | На базі 9-х класів – 2 роки 10 місяців, на базі 11-х – 1 рік 10 місяців |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | Маркетинг |
Освітньо-професійна програма | Маркетингова діяльність |
Освітньо-професійний ступінь | фаховий молодший бакалавр |
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОФЕСІЇ
Маркетолог - сучасний фахівець із поглибленою професійною підготовкою в галузі маркетингу, насамперед у сфері маркетингових досліджень, їхнього інформаційного забезпечення, планування асортименту та якості товарів, в організації збуту й розподілу, просування товарів, реклами і стимулювання збуту, управління маркетинговими зусиллями.
ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ПРОФЕСІЇ
Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена в просуванні та збуті своєї продукції. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах тощо. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
- Розрізняти і характеризувати основні види маркетингових послуг.
- Аналітично мислити.
- Знати сучасні методи і прийоми маркетингу.
- Обґрунтовувати значення статистичних методів дослідження в маркетинговій діяльності підприємства.
- Розрізняти та характеризувати загальні та конкретні цілі маркетингу.
- Бути комунікабельним.
- Бути ознайомленим з відомими світовими брендами.
- Творчо мислити.
- Бути обізнаним із сучасними, інноваційними формами та методами організації торгівлі.
- Бути наполегливим, готовим доводити і впроваджувати ідеї всупереч спротиву більш інертних колег.
- Мати бажання створювати щось нове, цікаве, бути першопрохідцем.
ДИСЦИПЛІНИ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ СТУДЕНТИ:
- Маркетинг
- Ринкові дослідження
- Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності
- Основи торговельного підприємництва
- Основи менеджменту
- Економіка торгівлі
- Логістика
- Розроблення товару
- Товарознавство
- Комунікаційна діяльність
- Електронна комерція
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ
- на підприємствах роздрібної та гуртової торгівлі;
- у сфері виробництва;
- в рекламних агенціях;
- в банківській сфері;
- у комерційних відділах: маркетингу, збуту, ціноутворення, реклами.
ПОСАДИ, ЯКІ МОЖУТЬ ЗАЙМАТИ ФАХІВЦІ З МАРКЕТИНГУ
- Керівника комерційних відділів: маркетингу, збуту, ціноутворення, реклами.
- Помічника керівника підрозділу в сфері виробництва товарів та послуг.
- Фахівця з розроблення реклами, паблік рілейшн, стимулювання збуту та інших засобів комунікації.
- Фахівця з просування товару на ринок.
- Фахівця з організації маркетингових досліджень у різних галузях економіки.
- Фахівця рекламного агентства.
- Керівника виробничих підрозділів в роздрібній і оптовій торгівлі.
- Інструктора з організаційно-масової роботи.
- Торговельного брокера.
- Організатора з постачання та збуту.
- Мерчандайзера.
- Фахівця з моніторингу ринку товарів народного споживання, продукції виробничо-технічного призначення, послуг тощо.
- Фахівця з логістики.
- Фахівця з Інтернет-маркетингу.
- Фахівця з маркетингу у сфері туристичного бізнесу.
- Фахівця маркетингових консалтингових фірм.
© 2016, 2024, Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж.