Житомирський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету

Житомирський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету

вул. Чуднівська, 101, м. Житомир, Україна, 10005, (0412)24-25-33, ztek@meta.ua
Директор: Губарєв Григорій Леонідович, (0412)24-25-34


\"Marketing Days\"

25 жовтня 2017 студенти групи МД-2 взяли активну участь у навчальному інтенсиві «Marketing Days», присвяченому Дню маркетолога, у рамках якого своїм досвідом та секретами ділилися успішні представники сфери маркетингу м. Житомира. Організували цей захід студенти та викладачі кафедри маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету. В рамках навчального інтенсивну «Marketing Days» учасники протягом дня могли прослухати цікаві доповіді та презентації від запрошених гостей, виконували практичні завдання, спілкувалися, ділилися ідеями тощо.

Зокрема, еvent-координатор РА «Інформбюро» Олена Горбалюк розповіла про Event-marketing «Як отримати прибуток, святкуючи?», студентка ЖНАЕУ Тетяна Пампура підготувала Workshop «Досвід застосування краудфандингу для реалізації соціально орієнтованого проекту», секретами успішних «Як перетворити недоліки у переваги» ділилася директор магазину «Сирне королівство» Анна Катмакова, експрес-практикум «Аватар клієнта» представив СЕО and Founder рекламної агенції «Кран» Володимир Котик, власник рекламної агенції «RostMedia.tv” Євгеній Яремчук озвучив експертну думку «Digital комунікації як еволюція інтернет-маркетингу», а також були лайфхаки від гуру маркетингу, практичний кейс «Сучасні інструменти маркетингу в продажах банківських продуктів» від головного економіста сектора кредитування малого та середнього бізнесу філії АТ «Укрексімбанк» в м. Житомир Василя Савчука, MarketingLab «Специфіка маркетингу міжнародних програм стажування» від керівника міжнародного відділу Української асоціації молодих фермерів Ілляса Ахметова.


© 2016, Житомирський торгово-економічний коледж.