Відокремлений структурний підрозділ "Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"

Відокремлений структурний підрозділ "Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"

вул. Чуднівська, 101, м. Житомир, Україна, 10005, (0412)24-25-33, vsp.ztefk@gmail.com
(0412)24-25-34; +38(096)8621672(viber, telegram)
Директор: Губарєв Григорій Леонідович


Як перевірити, чи розуміють студенти навчальний матеріал

Не обов’язково чекати результатів контрольних і тестів, щоб визначити рівень здобутих студентами знань. Ще до проведення перевірних робіт варто з’ясувати, наскільки студенти зрозуміли навчальний матеріал, визначити «проблемні місця» і приділити їм більше уваги.

Пропонуємо прості прийоми для змішаного навчання, які допоможуть за декілька хвилин оцінити, наскільки добре студенти опановують навчальний матеріал.

  • 1. Ключові 5. Студенти мають п’ятьма ключовими словами описати вивчену тему, проблему тощо. (За онлайн-навчання — у чаті.)
  • 2. Дай визначення. Виберіть два-три поняття, що є ключовими для теми, і попросіть студентів надати (або написати в чаті) їхнє визначення своїми словами.
  • 3. Питання до викладача. Запропонуйте студентам записати на аркуші (або надіслати вам на електронну пошту) одне питання з матеріалу, що вони не розуміють.
  • 4. Питання «від викладача». Студенти мають скласти замість викладача одне питання до теми для перевірки домашнього завдання.
  • 5. Картки самооцінки. Запропонуйте студентам заповнити картки самооцінки, що містять висловлення щодо розуміння вивченого: «Я все розумію», «Я трохи розумію», «Я не розумію».
  • 6. Рейтинг. Запропонуйте скласти рейтинг вивчених тем: які теми найскладніші, найпростіші, найважливіші, найцікавіші тощо.
  • 7. Гра «“Так” чи “Ні”». Найпростіший спосіб швидко оцінити рівень розуміння. Відому гру «“Так” чи “Ні”» легко адаптувати для онлайн-навчання: студенти можуть голосувати у чаті відповідними смайликами.
  • 8. Перевірка помилкових уявлень. Висловіть типове помилкове твердження з теми. Попросіть студентів підняти зелену картку (проголосувати в чаті), якщо вони згодні, і червону, якщо ні.
  • 9. Хмара слів. Попросіть студентів записати в чаті 3 ключові слова з заняття (теми). Скопіюйте їх і вставте слова в додаток, що створює хмари слів. Розмістіть створену хмару на у чаті тощо.
  • 10. Голосування за кращу відповідь. Поставте одне запитання з теми і запропонуйте студентам відповісти на нього (за онлайн-навчання — у чаті). Студенти мають проголосувати за найкращу відповідь.
  • 11. Визнач основну ідею. Із двох-трьох тверджень студенти мають вибрати одну головну ідею заняття.
  • 12. Хто ще не розуміє? Визначивши студента, який не розуміє конкретного питання, запитайте, чи ще когось бентежить те саме. Знаючи, що вони не самотні, студенти частіше зізнаватимуться у власних труднощах.
  • 13. Ессе впродовж 2 хвилин. Встановіть таймер і попросіть студентів за 2 хвилини підбити підсумок заняття (теми) — написати коротке ессе.

    Галерея


    © 2016, 2024, Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж.